2 maja 2016

25. Cool me down

(c) mój

Witam. ;D Majówka już się rozpoczęła i mam dużo wolnego. Powiedzmy. Nauczyciele nie dali nam krzty odpoczynku. Tylko wypracowania i zadania do odrobienia. Na dodatek plan lekcji tak się zmienił, że nie mam ochoty na niego patrzeć. Jednak mimo tego próbuję dodać sobie otuchy i robię to co lubię.
Udało mi się skończyć 7 serię i jestem w połowie 8. Jedenasty poszedł w niepamięć (nie lubię tej inkarnacji), a dwunasty przywrócił mi wiarę w ten serial. Ósma seria nie jest  jedną z najlepszych, ale ma dobre miejsce obok trzeciej serii, bo są na takim samym poziomie. Tzn:  są odcinki dobre i złe. Dwunastka jest ciekawą postacią z mocnym językiem. Przypomina mi Donnę, ale i siódme wcielenie, przez zawartość mrocznego charakteru. Podoba mi się odcinek Robot of Sherwood, gdzie kłótnie Doctora z Robinem były bardzo zabawne, a najbardziej nieciekawym odcinkiem jak na razie jest The Caretaker i niepotrzebny wątek Clary, zwłaszcza przy serialu skierowanym "do dzieci". Jestem ciekawa dalszego ciągu i mam nadzieję, że skończę odrabianie zaległości przed 10 sezonem. Spoilery spoilerami i dowiedziałam się, kto jest po Clarze nową towarzyszką. Nie spodziewałam się osoby o ciemniejszej inkarnacji, ale bardzo mi się podoba jej 2-minutowe wejście. Cóż trzeba poczekać biedny rok na ciąg dalszy.
A tak po za tym to chyba nic nie robię (i to lubię robić XD). Czasem oglądnę stary odcinek DW (oczywiście  z Dziesiątym <3), albo popiszę. Bym zapomniała. Kiedyś prowadziłam bloga pisarskiego (co pisałam we wcześniejszym postem) jednak przerzuciłam się na Wattpada i tam już zostanę. Lepiej pisze mi się tam, krótsze nieco opowiadania i częściej niż długie, które dodaję później. Stare opowiadania przeniosłam tam zwłaszcza  jedno Whoviańskie. Dopiero dwa rozdziały, ale mam już w planie kilka. Mój profil: tutaj.
Dziś 1 sygnaturka 2 współprace - nagłówki z Hanchesterią oraz gify z 2- minutowego filmiku (dodałam koloryzację, więc różnią się od oryginału) .

http://fav.me/da15l02

współpraca z Hanchesterią

http://funkyimg.com/i/2b6rT.png
współpraca z hanchesterią







Częstotliwość postów - postaram się częściej pisać notki, ale nie obiecuję. Odeszłam z Łowców by zajmować się w pełni tym blogiem. Trzymajcie kciuki by się udało. Allons-y!

8 komentarzy:

  1. ciekawy pomysł na sygnaturkę! strasznie mi się podoba.
    co do nagłówków (zwracam uwagę, że pierwszy się nie maksymalizuje) nie jestem w stanie wybrać faworyta, ale kolory w pierwszym bardziej przypadły mi do gustu.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG!Ta sygnaturka jest nieziemska, serio *.* Boziu, zazdro za taką kreatywność oefsnvgd
    No i nasza współpraca, super udana, aw <3

    Pozdrawiam,
    Hanchesteria xx
    [http://weathered-soul.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  3. :o Sygnaturka po prostu wgniotła mnie w fotel. Cóż za cudowna kolorystyka i napis! Naprawdę jestem w ciężkim szoku :3
    A co do współpracy z Hanchesterią to również jedno wielkie WOOOOOOOOW! Idealnie się dobrałyście. To naprawdę niesamowite!
    Życzę weny i powodzenia w szkole :P
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    Forain z lost souls graphics ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jestem zachwycona każdą pracą z tej notki! Moim faworytem jest pierwsza współpraca z Hanchesterią, no cudo! :3
    Pozdrawiam cieplutko <3
    A.

    OdpowiedzUsuń