11 kwietnia 2016

24. One by one by one

(c) tumblr

Hejka. :3 Co tam u was? W marcu święta i po świętach i znowu do szkoły. Nauczyciele mocno wzięli się za nas robiąc różne testy i kartkówki. Z matematyki i chemii idzie mi bardzo fatalnie i nie mogę sobie poradzić. Już chodzę na korki z matmy i próbuję robić cokolwiek, aby dostać upragnione dopuszczające. Z chemii to nie wiem czy uda mi się przejść do drugiej klasy i angażować się w wybrane rozszerzone kierunki (wos i geografia). Mam naprawdę dość, chcę aby to się wszystko poukładało i czekam tylko na początek maja i tydzień wolnego. ;D
Wieczorami zaczęłam się mocno nudzić, zwłaszcza kiedy w telewizorze nie idzie w ogóle nic ciekawego prócz starych kreskówek po południu. Doctor Who to już opcja na później. Jestem zażenowana mocno 7 serią i z bólem serca docieram do końca. Chcę już mieć za sobą 11 inkarnację, wścibską Clarę i w ogóle to wszystko z nimi związane. Jestem jednak bardzo ciekawa 8 i 9 serii z Peterem Capaldi. Mam nadzieję, że 12 Doctor przywróci mi wiarę w ten serial. Jak na razie kończę oglądać Sherlocka i muszę powiedzieć, że to jeden z seriali, od których nie mogę wstać z fotela. ;D Ucieszyła mnie wiadomość, że rozpoczęły się w końcu prace nad 4 serią. Nie mogę się już doczekać.
Nieraz pisała,że gram w grę osu!, a prawdopodobnie nikt nie wie o co w niej chodzi. XD Jest to gra muzyczna, w której do wybranej piosenki gra się mapę. Na tej mapie są po ustawiane różne kółka, slidery oraz spiny gdzie trzeba po prostu na nie kliknąć odpowiednio do beatu. ;3 Gra spodobała mi się od razu i choć na początku było bardzo ciężko, tak teraz mogę grać mapy na trudnym poziomie. ;D Jakby ktoś chciał mnie znaleźć lub dodać do znajomych chętnie podam nick.
Muszę powiedzieć, że z tą notką zbierałam ponad miesiąc i nie potrafiłam nic wykombinować. Na szczęście wena wróciła jak najszybciej i większość jest robione na świeżo, zwłaszcza koloryzacje, których jak się okazało, mam dość sporo. ;D Dostałam propozycję odnośnie szablonów, jednak jest to mało prawdopodobne, żeby pojawiły się tutaj. Szablony tworzę na Łowcach jak i tam przyjmuję zamówienia. Co dzisiaj: Sygnaturka, banner, nagłówek i 4 koloryzacje. ;D

http://fav.me/d9yiuom

http://fav.me/d9yioti


http://sta.sh/01ehhlpyvnuu

http://sta.sh/0kiwtfcacj3



http://sta.sh/016oqa74z059

Do następnego miesiąca. ;D

6 komentarzy:

  1. Wybacz, że komentuję dopiero teraz! :) Chciałabym powiedzieć, że świetnie wyszło Ci z tym archiwum ode mnie. Bardzo ciekawy motyw i cieszę się, że troszku pooeksperymentowałaś. ^^

    Co do notki natomiast - najbardziej podoba mi się ta pierwsza sygnaturka. Nagłówek i bannerek również są w porządku, ale myślę, że powinnaś raczej trzymać się stylu właśnie z sygnaturki, bo jest po prostu epicka. ;> Koloryzacje też świetnie wyszly - zwłaszcza ta pierwsza i ostatnia wydają się być bardzo ciekawe. Myślę, że w najbliższym czasie, kiedy znów zaprzyjaźnie się z photoshoptem to je pobiorę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww, Sherlock i Doctor Who - czego chcieć więcej? Na Ciebie zawsze w tym temacie można liczyć! Właśnie za to tak bardzo lubię Twoją grafikę <3 Z tej notki najbardziej podoba mi się nagłówek, gdyby ten napis wstawić w przestrzeń między postaciami byłoby jeszcze lepiej.
    Sherlocka widziała tyle razy, że odcinki znam prawie na pamięć i jak nie mam co oglądać to znów je sobie odtwarzam. Wcale mi się nie nudzą, zwłaszcza moje ulubione odcinki. Tak samo mam ze swoimi ulubionymi filmami, odświeżam je sobie minimum dwa razy do roku :D

    Ja osobiście bardzo polubiłam Capaldiego, choć po Mattcie trzeba się przyzwyczaić bo 12 jest zuuupełnie inny niż 11 i nie wszystkim to się podoba. No i Clara. Przy 12 strasznie wkurza. Dla mnie najlepsze były odcinki, kiedy Doctor był sam :D Naprawdę cieszę się, że nastąpi zmiana kompana, bo z całą sympatią do aktorki, miałam już jej dość. Nowa twarz się przyda, tak samo jak nowa historia. Już nie mogę się doczekać 10 sezonu.

    Ah, i bym zapomniała napisać coś o szablonie głównym! Śliczne kolory. Bardzo lubię połączenie tych dwóch odcieni (sama nawet kiedyś miałam w tych kolorach szablon). Przyciemniłabym tylko trochę czcionkę w postach i komentarzach, bo jest jak dla mnie odrobinę za mało widoczna.
    Powodzenia w szkole!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Madness

    Ah ty leniu! Strasznie mało w tym poście. Syganturka przypadła mi do gustu mimo, że nie przepadam za pracami z anime czy jakiejkolwiek kreskówki.
    Banner też mi się podoba, ah naucz mnie robić bannery bo ja ich nie umiem :(
    No i na koniec nagłówek w którym uwielbiam kolor! Boski. Szkoda, ze ograniczasz się wyłącznie do seriali, chce w kolejnym poście grafikę z modelkami!
    Pobieram koloryzacje i czekam na kolejny post. Pozdrawiam ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń