9 kwietnia 2015

Zawieszenie



 Zastanawiałam się nad tym, trochę czasu. Egzaminy za pasem i trzeba się przygotować i nie tylko. Nie będę już zrzędzić na temat mych problemów z kolegami, bo to nie ma sensu. Tylko was zanudzam, a każdy woli słoneczko za oknem. Powiem, że nie jest dobrze i chyba do wakacji (albo i dłużej) tak nie będzie. Czuję już zniechęcenie do grafiki, tworzenia czegoś nowego, pisania czegokolwiek, życia na tym świecie. Nie mogę zrobić już nic. Otwieram Ps'a i zamykam i tak w kółko. Mówi się, że ma się jedno życie, co jest to prawda, ale to jedno życie i tak jest do dupy (jeśli się już tak wyrażam). Tak, więc zawieszam bloga.  Kiedy wrócę? Nie wiem. W ogóle czy wrócę do grafiki, czy ją po prostu olać i zająć się czym innym, pożyteczniejszym niż klepianie tylko w klawiaturę lub trzymać myszkę w ręku. Jestem za słaba. Po prostu za słaba.

4 komentarze:

  1. Ojejku, a dopiero zaczynałam tutaj wchodzić. :c Bardzo mi przykro, nie jestem w stanie sobie wyobrazić Twoich uczuć, chociaż moja klasa też idealna nie jest. Szkoda, że zawieszasz bloga, ale chyba naprawdę ważniejsze jest życie i ważne, byś sobie wszystko jakoś poukładała, trzymam kciuki! Mam nadzieję, że nie opuścisz Nas na zawsze, wróć jak poczujesz się lepiej na duchu. Będziemy tęsknić, wtem ja zabieram się za przeglądanie dawnych notek. :) Poradzisz sobie, bądź dobrej myśli! Jeszcze raz trzymam kciuki! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykre :< Ale każdy (przynajmniej taką mam nadzieję) zrozumie, że są ważniejsze rzeczy od grafiki czy prowadzenia bloga także nie przejmuj się. Ja będę czekać cierpliwie aż się zbierzesz i wrócisz. O ile w ogóle wrócisz :<
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wchodzi sobie człowiek na bloggera tutaj taka smutna wiadomośc :C Ale rozumiem że egzamin są dla Ciebie ważne więc obyś napisała go jak najlepiej :) Życzę Ci tego z całego serca. Co do klasy, wierz mi że całą podstawówkę spędziłam z ludźmi którzy mi zniszczyli życie totalnie także rozumiem o co ci chodzi i jestem z Tobą ;) Mam nadzieję, że wszystko sobie poukładasz i wrócisz jak Oncoming Storm ;) Przy okazji jestem zachwycona Twoim głównym, to zdecydowanie jeden z najlepszych szablonów jakie kiedykolwiek widziałam. Także http://31.media.tumblr.com/13e5a9ed9f5466066f27b5d855e52956/tumblr_myfoybwxLK1rwyfb3o2_500.gif ..... Czekam aż wrócisz do nas jak najszybciej!
    p.s ten gif na początku to po prostu... najsłodszy tłuszcz ever.... ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem cię. Gdyby na mnie egzaminy też czekały, zawiesiłabym od razu wszystkie blogi. :>
    Mam nadzieję, że napiszesz je jak najlepiej! <3

    OdpowiedzUsuń