16 marca 2015

14. So close


© Lotus ~  Follow The Flame
  
Coś do posłuchania

Witam. Tym razem trochę skromnie niż ostatnim razem. Nie za dobrze się u mnie dzieje. Teraz mam poważne problemy szkolne i sobie z nimi nie radzę (szykanowanie itp.). Zwłaszcza, że do mych problemów przyczynie się nie jedna osoba lecz cała klasa. Co dziś?  3 nagłówki i sygnaturka, koloryzacja i paczka stocków.

http://fav.me/d8lxvcm

http://fav.me/d8low4vhttp://fav.me/d8lowmr
http://fav.me/d8lu16d

http://hostuje.net/file.php?id=dfa3d4c530adcab42b05103d98ef73b7

http://hostuje.net/file.php?id=3e232c6331c5fc9a3ab205a4605ca40f

Zapraszam do głosowanie na mnie w sondach:
Sonda 1   Sonda 2

Zrezygnowałam ze stażu na World Of Graphic, a to dlatego, że
dostałam się na staż do dziewczyn z dotyku magii. :3
Tam teraz przyjmuję zamówienia. 

Kolejna notka za 2 tygodnie.

18 komentarzy:

  1. Chcesz o tym pogadać? Podobno jestem dobra w słuchaniu, a trochę z doświadczenia wiem, iż jak klasa jest nie za miła (to trochę lekko powiedziane), to nie jest za fajnie. :) W razie czego pisz! Chętnie wysłucham, a może nawet i jakoś pomogę. ;)
    Lubię twoje prace. Masz lekkie problemy z napisami, ale wszyscy chyba je mają. ;) Podoba mi się sygnatura z 11th. :D No i nadal podziwiam twój cudowny główny... Ah ah. <3
    ultimate life form - pobieram paczkę stocków!
    Pozdrawiam. Trzymaj się cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :3 Najlepiej tak przez gg, bo tak tutaj to nie chcę się rozpisywać. Co do napisów: Nie lubię ich tworzyć, bo nie zawsze wychodzą.

      Usuń
    2. Właśnie gg miałam na myśli. :D
      Oj ja też ich nie cierpię.

      Usuń
    3. Tylko skąd mogę zdobyć twoje gg? Jest na forum WOB czy na NL?

      Usuń
  2. Hej :) Współczuje Ci tej klasy - ale do czerwca już blisko i w końcu będziesz mogła im powiedziec jak bardzo ich nienawidzisz ^^. Serio wiem co czujesz bo mam takich ludzi w klasie teraz i miałam wcześniej także kolorowe to to nie jest :C Ale za to kolorowe są prace! Jeju są śliczne *_* Naprawdę z każdym postem zadziwiasz mnie coraz bardziej. Sygnaturka jest urocza (11th <3) z nagłówków to tak: 1 - ma moje ulubione kolorki i cuuudne wtopienie elementów. 2- aaaaa Sherlock! To użycie textur jest przegenialne! i te barwy - tylko powzdychac! 3- po pierwsze 10 więc aaaaa, a po drugie genialne wtopienie stocków! I dziękuję za pokazanie mojej sygnaturki na początku C:
    Pozdrawiam gorąco ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że mogę z kimś na ten temat pogadać. Wszyscy w szkole pytają się o mnie, ale nie reaguję na to, bo już nie mam komu z klasy zaufać
      Za sygnaturkę nie ma za co. :3 Tak naprawdę do nagłówka z dziesiątym użyłam twojej koloryzacji, bo żadna inna nie pasowała. :D

      Usuń
  3. Uwielbiam twój szablon! Jest świetny!
    Wiem, że to może być trudne, ale najlepiej ich olewać...bo jak zobaczą, że Cię ranią i wkurzają to będą to dalej robić...Jak oni zaczynają coś gadać, robić to załóż słuchawki i włącz na fula i ich olej.
    Najbardziej podoba mi się drugi nagłówek.
    Dodaję do obserwowanych!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujący szablon główny :3 Bardzo B|
    Z dzisiejszej notki najśliczniejszy jest nagłówek drugi, choć wszystkie prace podbiły moje serduszko <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nastolatki bywają okrutne - ale wiesz one Ci dokuczają, bo tak naprawdę zazdroszczą ci czegoś czego one nie posiadają, musisz być silna i nie przejmować się tym co one mówią, bo to nic cennego. Swoją postawą możesz pokazać im klasę. Wiem że to tylko słowa, ale uwierz w siebie a wszystko będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci, wiedz że jeżeli będziesz czegoś mocno pragnąć i walczyć z przeszkodami, których ja miałam mnóstwo spełnisz swoje najskrytsze marzenia, Siłą jest wiara.
    Pamiętaj o tym że to Ty jesteś panią swojego życia i zrobisz z nim co zechcesz, są przeszkody ale można je pokonać, uwierz w siebie a marzenia staną się jawą..

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do klasy, ignoruj ich. Mam podobnych idiotów w klasie, którzy nie są chociaż odrobinę dojrzali. Z takimi nie można się dogadać. c:
    Bardzo podobają mi się nagłówki z Sherlock'iem i Doctor'em (<3). ;d I sygnatura też fajna. ;)

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń