3 lutego 2015

11. Except bury my love for you

 Lotus ~ Follow The Flame

Hejka co u was, bo u mnie sporo śniegu przed domem. XD  Tak poza tym jestem od kilku tygodni w stanie senności. Uczę się dużo, a kartkówek i sprawdzianu przybywa i nie mogę się wyrobić. Oczywiście nasz wychowawca, który jest nauczycielem matematyki i fizyki wpadł na genialny pomysł, aby codziennie sprawdzać naszą wiedzę za pomocą kartkówek. Super. Jak tak dalej pójdzie to na przerwach każą nam się uczyć, ponieważ w domu uczymy się za mało. I tak wczoraj z matmy z walców i kul itp dostałam 2 i czekam jeszcze na dzisiejszy wynik. Szkoda, że mieszkam trochę daleko od Krakowa, bo miałam ochotę wpaść na "Hobbita", a ferie dopiero za 2 tygodnie.
To tak znowu mało prac. Staram się jak mogę ale podręczniki mi na to nie pozwalają (chciałam nawet zrobić koloryzację i kicha). Nie chciałam dawać już notki po terminie, więc udostępniam to co mam.

OBRAZY OTWIERAJCIE W NOWYCH KARTACH
(blogger psuje jakość)

http://fav.me/d8f74hi


http://fav.me/d8f73ym

Dodałam w zakładce kontakt (menu pod sygnaturką ostatnie kółko) mój numer gg, więc jeśli macie jakieś pytania, bądź chcielibyście ze mną współpracę (jakąś pracę czy coś) to możecie pisać.
Udało mnie się dostać na staż do World of Graphic. Jest to nowa szabloniarnia prowadzona przez Andro i Ruciakową. Dziewczyny poszukują osób na staż, więc jeśli jest ktoś chętny niech klika w ten button:
http://swiat-grafiki00.blogspot.com/p/nabor.html
 Wiąże się to z tym, że tylko na szabloniarni będę przyjmowała zamówienia i przesyłała szablony wolne.
Kolejna notka za 2 tygodnie.

14 komentarzy:

  1. Hej Hej C: Łączę się z Tobą w bólu, nauczyciele mają coraz to głupsze pomysły, byle tylko nam dokopac. Mam nadzieję, że w końcu wam choc trochę odpuszczą. Dziękuje za pokazanie mojej sygnaturki na początku ♥ Uwielbiam sygnautrkę z Missy! Genialna, idealna, cudna - chyba moja ulubiona twoja sygnaturka. Nagłówek też świetny, jedyne co to nie wiem czemu modelka taka jakaś niewymiarowa. ale cóż PS płata różne figle :P Powodzenia z nauką !
    Pozdrawiam gorąco ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuje nauki :/
    A co do prac sygnaturka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się twoja sygnatura :) Nagłówek wydaje mi się taki pusty :(
    Napisałam do ciebie na gg w związku ze współpracą. Namiar dałaś mi u mnie... Nie odpowiedziałaś i nie wiem dlaczego :)
    Pozdrawiam.
    scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dobrze, że chociaż ty masz śnieg. Wiele bym nadała aby choć na chwilę przenieść do krainy śniegu - jak z baśni.

    / reinwencja.blogspot.com /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i wciąż przybywa. :3 Dodaję bloga do obserwowanych.

      Usuń
  5. Jet7 lutego 2015 15:45

    Gimnazjum jest szkoło buntowników, hormony buzują, a w szkoła coraz gorzej się dzieje. Ja na szczęście czasu te mam już za sobą i studiuję z dorosłymi, dojrzałymi ludźmi ;) przynajmniej w większości tak jest ;) W takim wieku większość nastolatków ma taki obraz, zobaczysz że za parę lat wszystko się zmieni.
    Dla mnie w grafice - mniej znaczy więcej.

    PS: Dodaje do link i również obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) ale ładny masz ten nowy avatar z daleka go poznałam ;))

      Usuń
  6. Mały upominek dla Ciebie: http://oi58.tinypic.com/23hoc2o.jpg

    OdpowiedzUsuń