27 grudnia 2014

Help!

Słuchajcie mam problem. Wiem, bo niestety wszyscy przez to przechodzili lub przechodzą, a to jest dla grafika coś naprawdę trudnego do przejścia - Mam brak weny! Chciałabym dla was tworzyć, ale nie wiem czego ode mnie oczekujecie, jakie prace chcielibyście zobaczyć w następnym poście? Dla tego mam do was prośbę: W komentarzach pod tym poste napiszcie co chcecie zobaczyć w następnym poście. Z kim i na jaki temat chcielibyście zobaczyć posta i co to mają być za prace (nagłówki, sygnaturki, koloryzacje itp.) Można mnie oczywiście poprosić o jakieś dodatki. Po prostu wszystko co wam przyjdzie do głowy. Na razie pracuję nad mym pierwszym zamówieniem, który prawdopodobnie pojawi się w następnym poście, ale tym się nie przejmujcie.
Z góry dziękuję. :33

4 komentarze:

  1. Koloryzacje, stocki, nagłówki z Niezgodną, Niną Dobrev, jakieś tekstury, szablony by były fajne, minimalistyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, nie wiem kiedy zobaczę nowy post na EW dlatego muszę, po prostu muszę napisac- TEN GŁÓWNY WYMIATA ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba. :D Pracuję nad następnym poste. Nie będzie dużo prac, ale postaram się by był w tym tygodniu. :3

      Usuń