12 grudnia 2014

08. "And then I looked up at the sun..." ~ nagłówki, sygnaturki, stocki, koloryzacje, tapety, różne

© by Yassmine ~ Terrible Crash


Witam was pod bardzo długiej przerwie. Co tam u was? Tęskniliście bardzo, bo ja tak. Czasami udawało mi się przebywać na bloggerze i coś poprzeglądać, ale nie miałam czasu zbytnio na komentowanie.
Wróciłam od razu mówię i postaram się znowu powrócić do starego rytmu 2 tygodniowego udostępniania notek, ale nie mówię, że się w mym życiu ułożyło, wręcz przeciwniej: jest jeszcze gorzej. Całe szczęście nie dotyczy to spraw rodzinnych i relacji między rodzicami tylko spraw prywatnych. Miałam w tym tygodniu próbne egzaminy i muszę powiedzieć, że poszło mi fatalnie. Jestem zawiedziona. 20pkt  z polskiego na 32pkt, a z historii i z WOSu 24pkt na 30pkt. Myślałam, że będzie więcej, ale myliłam się. Z reszty przedmiotów nwm jaka jest punktacja. Przedwczoraj klasy 3-cie miały wycieczkę do Krakowa do centrum handlowego "Bonarka". Niestety nie udało mnie się iść na "Kosogłosa" do kina, (tylko na "Głupi i Głupszy jeszcze bardziej"), ale za to kupiłam sobie w empiku (którego z przyjaciółką nie mogłyśmy znaleźć) pierwszą część Igrzysk, którą zaczęłam czytać.


Dobra koniec tego biadolenia, teraz czas na grafikę:

Mam dla was kilka sygnaturek, paczkę stocków, tapetę, nagłówek, koloryzację oraz małą niespodziankę. :3
(Otwierajcie prace w nowych kartach bo blogger psuje jakość grafiki ugh...)Co do szablonów: NIE BĘDĘ ICH W OGÓLE TWORZYĆ. Są dla mnie zbyt trudne do zrealizowania mych pomysłów. Nie dam rady. Sorry.

http://fav.me/d85p0rf

 Ten jest mym pierwszą pracą z gifem. Udało mnie się w końcu znaleźć wersję Photoshopa na windows xp, którą mogłam zainstalować i w końcu oś czasu mi działa. Mam nadzieję, że przypada wam do gustu. :3


http://fav.me/d89gdz9

http://fav.me/d89gf5u

http://fav.me/d89gjcj

Tą sygnaturkę zrobiłam w małej części na podstawie tutorialu CARLLTON. Użyłam tylko swoich stocków i koloryzację.

http://fav.me/d87r7v6
 Ta tapeta to mój pierwszy projekt z topazem. Moim zdaniem "oczyszczenie" jest w miarę dobrze zastosowane. Zrobiłam ją na 51-lecie mego ulubionego serialu i musiałam dodać wszystkich "doctorków", żeby wyszła pomyślnie.
http://fav.me/d87dk7a
Moim zdaniem ten nagłówek to najlepsza praca w tym poście. A wy jak sądzicie?

http://hostuje.net/file.php?id=12d467808ab9c09ed547d07ffaea05e8

http://hostuje.net/file.php?id=2255c6e8e7f4076b1a76177eb7685f49

http://hostuje.net/file.php?id=fa1c2f13abea7ee3f669a099eaa4907b

http://hostuje.net/file.php?id=7c22fe32b8e9645c31f9f4b28d5e48d4
Przypadkiem przygotowałam dwie wersje tej koloryzacji. Która lepsza?

http://hostuje.net/file.php?id=c51e833d84cbdcd5b358372f17d35a6f


http://hostuje.net/file.php?id=458ef1de394c508f9686954b5be4ebca


http://hostuje.net/file.php?id=8600d56666eac252cc549e1fbdb3fa91#


Oto mała niespodzianka: Świąteczna paczka dla wszystkich (szkoda, że gif nie wyszedł :( ). Aby zdobyć do niej hasło bardzo proszę w KOMENTARZU o podanie adresu e-mail. :3 Co jest w niej? Zobaczycie sami.

To tyle. Widzimy się za jakieś 2 tygodnie.


7 komentarzy:

  1. GlowNoxShadow ♥ Jak ja sie kochana za Tobą stęskniłam ;) Bardzo się cieszę że wracasz :) Te egzaminy nie poszły aż tak źle ;) Jest jeszcze trochę czasu do kwietnia więc napewno pozdajesz je jak najlepiej! Mam nadzieję, że prywatnie wszystko też ci się ułoży ;) A graficznie powinnam się skarcic za wzbudzenie moich feelsów pierwszą sygnaturką :'( Roooseeee :'( Ale generalnie praca bardzo mi się podoba ;) Każda praca w sumie jest fajna - bardzo ładna jest ta na 51 rocznice ;) Ah te koloryzacje - Kevin i 10 <3
    Jedyne nad czym bym popracowała to napisy na pracach, ale nie czepiam się ich , bo sama nie wiele z nimi umiem zrobic XD
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mnie ;)
    czekam na kolejną notkę ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :D Co do napisów sama ich zbytnio nie umiem robi. :3

      Usuń
  2. Hej, dopiero dziś po raz pierwszy zawitałam na twoim blogu i muszę przyznać, że bardzo podoba mi się twoja grafika ;) Będę cię częściej odwiedzała. Może zechcesz zajrzeć do mnie :) Oczywiście pobieram Christmas pack i stock pack :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz cudowny blog ;)
    Pobieram wszyściusieńkie paczki, koloryzacje, ogólnie dodatki graficzne do photoshopa ;) Nie mam ani bloga, ani dA (tzn. mam, ale tylko by komentować, gdy coś pobieram lub mi się podoba).
    Hasło: ultimate life form

    `Pauline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i życzę powodzenia w życiu graficznym. :33

      Usuń
    2. I jakbyś chciała hasło do paczki specjalnej to podaj email. :3

      Usuń