15 listopada 2014

I'm so sorry

Kochani wybaczcie, ale nie wiem kiedy dodam kolejną notkę. U mnie w szkole jak i w życiu prywatnym jest coraz gorzej. Nie daję sobie rady z nauką, a moje prace wychodzą coraz bardziej z pośpiechu i nie za dobrze wyglądają. Na dodatek mam kompletny brak weny i nawet głupi wolny szablon jest do kitu, css jest już dla mnie zbyt trudny. Bez przerwy mam jakiś durny błąd i nie mogę sobie poradzić.Wkrótce będzie wywiadówka, a niestety mam sporo jedynek, a znając moich rodziców mogę dostać miesięczny szlaban i w ogóle już nic nie zrobię. Kiedy dodam nie wiem. Jak na razie potrzebuję odpoczynku i spokoju. Przepraszam.

1 komentarz:

  1. Smutno mi :( ale szkoła ważniejsza ;) No nic, w takim razie życzę ci powodzenia z nauką <3 jak najszbszego powrotu weny i powrotu do blogosfery :)

    OdpowiedzUsuń