30 października 2014

07. "I'm a lonely boy" ~ nagłówki, tekstury, koloryzacje


Witam was. Udało mnie się w końcu dodać notkę na czas. Wybaczcie, że jest taka uboga, ale naprawdę coraz mniej mam czasu. Co chwila mam do napisania jak nie referat to wypracowanie z polskiego. Najgorzej jest właśnie z języka niemieckiego. Co chwila ta okropna baba wydziera się na naszą biedną klasę, że nic nie umiemy. Nawet jej wrzasków w ogóle nie słucham, bo naprawdę zwariować to mało. W domu wszyscy zaczęli chorować, a nie chciałabym właśnie tuż przed samą wycieczką się rozchorować. Byłby to dla mnie koszmar.
Zmieniłam trochę szablon tego bloga. Chciałam go właśnie mieć w radosnych kolorach, choć pogoda jest taka okropna. xD Dodałam także zakładkę kontakt, więc jakby ktoś miał jakieś pytania to niech pyta.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Na dziś mam tylko tyle:

Nagłówek:
http://fav.me/d84k9ed

Pracowałam nad nim kilka dni tak na urodzinki Matta Smitha jak i na nagłówek do głównego szablonu.  Udostępniłam wam go, gdyż od świąt Bożego Narodzenia będzie kompletnie inny szablon, a ten dodam jako wolny.


Paczka teksturek:
http://hostuje.net/file.php?id=a6430c19fa958734bfdf35d0e526783a

Nad nią siedziałam cały tydzień. Ostatnia teksturka muszę stwierdzić, ze się zbytnio nie udała, ale reszta bardzo mnie się podoba.


Koloryzacja:
http://hostuje.net/file.php?id=e35479007ec6fbc36628b76d67130bf6




Możecie również na mnie zagłosować:
Kolejna notka za 2 tygodnie. :D

6 komentarzy:

  1. ŁUHU NOWY POST:D I nowy główny co mnie bardzo cieszy ^_^ Świetnie ci wyszedł :D Do tego śliczne texturki . świetnie. Współczuję zwiariowania w szkole - my mamy już zawalony cały listopad testami więc nie martw się! Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ultimate life form
    Baaaardzo ładne tekstury. A tak poza tym, to pobrałam 4 paczki stocków, w/w paczkę tekstur i 3 koloryzacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, teraz widzę, że wszyscy mają istne zawirowania z powodu szkoły. ;) Pozostaje tylko mi trzymać kciuki za to, byś miała trochę więcej czasu wolnego i kształtowała swoją grafikę. ;)
    Nagłówek ciekawy, chociaż zmieniłabym koloryzację, gdyż ta daje tłu fajne kolory, lecz twarz mężczyzny wygląda w niej już gorzej. Ale myślę, że po za tym jest dobrze. ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń