14 sierpnia 2014

02. "Ooo 1, 2, 3, 4 fire's in your eyes " ~ Stocki, Tapety, Koloryzacje

http://fav.me/d7vwwcs


Muse - Panic Station

Kocham tą piosenkę jak i serial Doctor Who i nie mogę się doczekać tej upragnionej 8 serii. Trailer był zaskakujący i mam nadzieję, że serial będzie tak samo świetny. Prawie wszystkie podręczniki do szkoły mam kupione, tylko, co mi zostało to zeszyty i przybory. Ostatnia klasa gimnazjum i trzeba myśleć dalej o nowej szkole. Ten rok to będzie masakra. 
Dzisiaj trochę skromnie. Przygotowałam dla was kilka koloryzacji, paczkę stocków i tapetę. 


 

Zanim cokolwiek pobierzesz przeczytaj regulamin!

Koloryzacje:
http://hostuje.net/file.php?id=1eca436588fea90380ccccd9cd46f40d

http://hostuje.net/file.php?id=3c35e1d7c1f69608fa53b363bababfb3 




Tapeta : 1400x900px



Stocki:




Kolejna notka pojawi się za tydzień lub trochę później.
 

4 komentarze:

  1. Witam witam Whoviankę <3 Nareszcie znalazłam kogoś kto otwarcie mówi iż ogląda ten serial <3 Przegenialna sygnaturka,a to że jest na niej Tennant jeszcze bardziej mnie ucieszyło <3 Nagłówek również bardzo ciekawy- nie za dużo a z świetnym efektem :) Koloryzacje bardzo dobre na prawdę :* I p.s też już z utęsknieniem czekam na sezon 8 - zostały jedynie 2 dni nie licząc dzisiejszego trololololo ^_^ Ale będzie mi brakowało wariacji Matta :/ Może nie na temat grafiki ale muszę to zrobic - kto był twoim ulubionym doktorem ^_^
    Pozdrawiam i zapraszam na follow-the-flame.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej i cieszę się, że podobają ci się moje prace. ;D Co do doktorów, to najbardziej ze wszystkich to lubię tą trójkę z nowszej serii: Dziewiąty zawsze mnie rozbawiał tym fantastic, dziesiąty często robił jakieś śmieszne miny, zwłaszcza gdy powiedział "Allons-y!" a jedenasty przeważnie mówił że wszystko jest cool xD. Jestem ciekawa jaki będzie ten najnowszy doctor. Oby też świetny jak tamci ostatni.

      Usuń
    2. Po zwiastunach można się spodziewac po Capadlim że będzie dobry. Matt mówił że to chyba najlepsza osoba do grania Doktora obecnie. Allons-y :D Takie piękne słowo <3 ale twoje prace są na prawdę Fantastic :P

      Usuń
    3. Fantastycznie dziękuję. :33

      Usuń